Nattis

Känns som att jag hunnit med rätt mycket idag! Först lunch med Ida, Malin och Merre. Sedan släpade jag runt på Merre som fick följa med mig på en liten "shoppingtur" (apotek osv.). Sedan softa jag hemma en stund innan det var dags att möta Jennifer och Paula! Handlade lite käk och sedan mot mig igen! Det tog ca 4 timmar att kirra mitt hår haha, vi började runt 18 och blev klara runt 22. Fyfan säger jag bara. Och Jennifer som verkligen äääälskar min tjocka lejonman till hår. Dock behövs det fan inte fixas nu på ett tag, nu är det urtunnat, färgat och toppat, UNDERBART! Så tack ännu en gång lilla frisören Jen, du gjorde ett toppenklipp idag! :)

Håller för övrigt på och tankar ner "I rymden finns inga känslor", även fast Sandra säger att den sög sönder så måste jag se den! Så det blir kvällens "nattfilm". Ska ju upp skapligt imorrn för jobb! Dock börjar jag 12 så det är skönt som fan. Slutar dock 8, vilket är mindre skönt. Kommer ju hem vid halv tio tiden och då är man lagomt risig.
Hoppas även på att min fotjävel blir bra, den blev svullen igår igen pga jobb.. fan jag kommer snart kolla upp det här, det var ju snart en månad sen nyår!

Nåväl, nu ska jag bädda ner mig i bingen och snart slå på rullen.
Nighty night, i'm out.


Bild från dalarna. Lite schack med Farfar innan middagen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0