Söndag

Som alla andra dagar så är söndagar självklart den segaste dagen på veckan. Även fast jag inte druckit en droppe på jag vet inte hur länge så känns det fortfarande som att jag är bakis varje söndag. Det är väl något som sitter mentalt haha.
Nåväl, sitter för övrigt och hoppas på att den irriterande, stickande och svidande känslan i halsen ska försvinna. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Inte nu när jag ska börja jobba mer. Och jag vill inte ens vara sjuk, att vara förkyld är värre än allt, det känns som att man ska dö i flera dagar. Kanske därför jag är så jävla trött hela tiden kom jag på nu. FUCK FÖRKYLNING, STICK IVEEEG.

Veckan ser dock rätt skön ut:
Imorgon/Måndag: Jobb
Tisdag: Jennifer ska fixa mitt hår (färga/toppa lite) och sen blire middag!
Onsdag: Jobb
Torsdag: Sola med Ida
Fredag: Jobb
Lördag: Chilla
Söndag: Köpa gymkort!


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

tycker verkligen din blogg är fin!:)

hur är de?:)

2011-01-23 @ 18:27:05
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Läs mitt senaste inlägg om Förspel och säg vad du tycker :) tack!



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :D

2011-01-24 @ 21:08:16
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0