Söndag

Så jävla skönt att allt är över nu. Julen och nyår. Nyåret var lite spårat, kom hem med en blå tjockis fot så det är väl ett tecken på att allt gick bra till.
Dock mådde jag prima igår utöver att jag gick som snoop dogg, till skillnad från alla andra som låg och ylade på golv och i duschar, haha.
Hookade upp loppan igår, vi gjorde inte så mycket förutom att kolla tv typ, och svulla mat.
Idag har jag inte heller gjort ett jävla skit. Vilat foten, kollat film med mamma (Bröderna Karlsson) och kollat på ARN med min Ben & Jerrys.
Imorrn ska jag inte heller göra ett jävla jota, ska vila foten lite till eftersom att jag ska jobba på tisdag. Guldtid: 06:30-19:00.


Världens sötaste björnhund.


Kommentarer
Postat av: Malin

Söta tjejor!!

2011-01-03 @ 19:50:42
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Jag har en frågestund på min blogg, jag skulle vara tacksam om du ville ställa några frågor :)



http://sandraackefjord.blogg.se/2011/january/fragestund.html

2011-01-04 @ 20:08:29
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0