Sug

Är på kefft humör. Vore det inte för alla idioter runt om i världen så kanske man kunnat vara gladare oftare. Nej jag sitter inte och säger att jag är deprimerad, men jag har märkt på senare att jag blir lätt irriterad på ingenting om dagarna när jag jobbar. Kanske för att min fot är fuckad, jobbar sent osv. Ska inte klaga dock. Hoppas bara på att den här jävla foten kan ta sitt pick och pack och vandra till malaysia eller något. Antingen sliter jag av den eller amputerar skiten. Och så är jag för övrigt förkyld.

Jag hatar den här dagen. Imorrn hoppas jag på en bättre dag iaf, ja det var ju det också när vi ändå snackar om kefft humör, trodde jag skulle få sluta 5 så jag för en gångs skull kunde få umgås med mina vänner EN kväll tillsammans, men neeeej neeeej, det feta lilla stycket ska såklart ändra mitt schema och göra så jag börjar jobba 12-20 istället, skjut mig.

Fuck dig, dig, dig, dig, dig, mest dig, och ännu mer dig.
GONATT CPN!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, arg tjej!

2011-01-29 @ 16:43:37
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0