Dags för att bruka allvar!

Nu är dagen med ett stort jävla D kommen. Som jag har väntat på att gå i depression! Nu är det jobb varje dag, varje helg i en månads tid. Okej nu ljög jag, jag är ju faktiskt ledig EN dag i veckan :) men jag ser det inte som ledigt.
Aja, klarar jag en månads sommarjobb av att sitta i ett arkivrum en "hel" sommar så klarar jag väl att chilla runt på jobbet en månad, bara tur att jag har Olle vid min sida!

Fast varför klaga? Jag avslutar ju sommaren med en trip till ayia napa igen, så nu är det bara att va en warrior! Sen kommer ju mitt boende i Solna underlätta för mig också eftersom att det är EN buss fram och tillbaka, och jag behöver inte stressa till något tåg när jag ska hem heller.

Anywho, ska väl runda av här då och tagga snart, hörs förmodligen när jag kommer hem!

HAHA fett gammal bild från skolan, detta måste varit 1an.
Det är såna här dagar man faktiskt önskade att man gick i skolan!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0