Lördag

Som ni alla vet så har jag inte haft något internet på två veckor eftersom att jag har/är bosatt i underbara Solna. Fast nu är det ju iof sista dagen här.. jag är fan deprimerad över att jag ska åka hem till skithålan igen. Dock saknar jag ju alla hemma, men jag har ingen hemlängtan för fem öre.
Under dessa två veckor har jag bara jobbat, dock har jag faktiskt klarat av att vara lite umgängesvänlig vissa dagar då jag har slutat tidigt eller EN dag då jag varit ledig.
Har ju faktiskt hunnit träffa tjejerna, men inte min lilla tjej som faktiskt i detta nu är påväg hit för att spendera kvällen med mig, även Jennifer om hon kan hitta ett busskort eller transfer och tre liter kärlek.
Jag har inte träffat MIN lilla på två, nästan tre veckor, och ack så jag saknat henne. Känns som att det flyger massa fjärilsar i min mage bara för att hon ska komma hit haha! Men ni vet ju, det är ju vi, helan och halvan liksom, jag och mini-me, min Frodo.

Det har iaf inhandlats lite sallad som ska ätas med kyckling, och sen ska vi balkonghänga heeeela kvällen och bara sitta där och inte göra nånting. Vi har även lite sällskap av Ella som ska vara hedersgäst ikväll eftersom att min kusin är på bröllop, och inte ska jag låta Ella ligga hemma själv hela dagen, så hon får vara här tills hon ska gå hem och lägga sig.

Imorrn åker jag iaf hem till mig, fast jag erkänner ju såklart att jag saknar min familj mycket, OCH MIN LOLA, åååh min lilla stjärnhund.


Min frodo och en av våra valpar.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0