Lördag

Idag har jag tagit det jävligt piano. Har bara softat hemma hela dagen typ med lillan. Först gjorde jag mat till mamma och moster sen kom lillan upp och så var det filmväljartime. Denna gång blev den en skräckis, och den var fan obehaglig, blev alltså inte besviken denna gång! "Fertile Ground" hette den för er som kanske är sugna på och se en panik film.

Igår var jag i solna hos Nickis och Marek! Vi gjorde hemmagjord kycklingsallad med pasta, den blev ASGOD. Sedan åkte jag och Nickis och mötte Fabian, Jeffrey och Filip inne vid Odenplan för att sedan röra oss till vitabergsparken för att softa där. Sagt och gjort! Det var en trevlig kväll haha.

Imorgon kanske jag ska röra mig till Jennifer för att bada lite i poolen och softa. Hoppas det blir fint väder så man kan våga sig i poolen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0