Måndag

Vaknade för drygt någon timme sen, har märkt att jag fortfarande är sliten efter resan och tar igen många timmars sömn som vi missat där borta. Man sov ju inte så speciellt mycket där eftersom att man oftast ragglade hem runt 5-6 snåret och gick upp runt 10-11 då vi vaknade automatiskt. Men det var nog pga den äckliga värmen som gjorde att man inte orkade sova längre haha. Varje morgon var ångest där kan jag tala om.

Hur som haver, min bror ringde precis och sa att han skulle komma hit idag, YEY jag har inte träffat honom sen jag åkte till napa så idag ska vi nog ha lite kvalitetstid. Håller på och tankar Megamind också, fast känner jag honom rätt så kommer väl han vilja ta sig en pilsner, men jag tror nog jag bommar det. Min kropp är inte redo än!

Just nu vill jag bara att dagarna ska lägga på en rem, för på torsdag ska jag ä n t l i g e n få klippa mig hos min frisör som har varit på vift i flera månader typ pga massa shit, så jag har inte varit där på ett år typ känns det som. Men nu ska hon äntligen få ta tag i den här jävla lejonmanen och göra mitt hår till prinsesshår igen. Hon kommer typ få hjärtsnurr när hon ser vad HON har sparat ut, hihi.


Lite témys igår hos Paula!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0