Nattski

Blev en lugn kväll, precis som jag ville. När jag kollat klart på Rango så kom brorsan hem och då fortsatte vi kolla på Johan Falk som gick på fyran. Jag kan verkligen se dem filmerna om och om igen!
Nu har jag även tankat nyaste Irene Huss, får se om den är bra. Tänkte försöka somna till den. Hoppas på bra väder imorrn så man kan göra något, börjar känna att det börjar krypa i benen. Men det finns ingen ork till något.

Skulle ju egentligen åka till farmis när jag kommit hem från napa, men det kommer inte finnas tid till det eftersom att jag tragiskt nog prioriterar frisören nu, eftersom att jag krigat i månader för att försöka få en tid, men det har varit lite tjall på den linjen så nu när jag äntligen fick det så skiter jag i allt haha. Ni som känner mig vet att mitt hår är det viktigaste för mig!
Brukar leka med tanken av vad jag skulle göra om någon klippte av det eller rakade av det om man typ däckat på fyllan t.ex. den människan skulle få ett nackskott tror jag. Nackskott eller tortyr, eller varför inte båda? Tortera lite och sen avsluta kapitlet med en bärtz i ena handen och en magnum i andra handen och bam, bye bye sucker! "I TOLD YOU NOT TO GO THERE, I TOLD YOU NOT TO GO THERE!" (Liza hajar)

Well well, no i'am off to sleep!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0