Tisdag

Jag har typ inte gått "ut" sen jag kom hem. Känner ingen mening med det, det är ändå inte lika kul här som i napa. Varför åkte vi ens dit tjejer?! Vi hade ingen aning om att det skulle vara så jääääävla tråkigt när vi kom hem! Visserligen så saknar vi det mer pga alla underbara människor där nere, hade det inte varit för Johanna som presenterat oss för halva napa typ så hade vi nog inte varit lika depressed idag. Det är verkligen jobbigt alltså.

Anywho, blir väl samma visa som igår. Tänker tanka någon skön film o inte gå utanför dörren. Sverige suger, vädret suger, allt suger här!
Känns som att någon här borde ta lite lyckopiller och börja inse verkligheten någon gång, haha. Kommer väl på banan igen när jag börjar jobba på måndag. Då ska jag gnälla lite över Olle också, oj vad han kommer upskatta att jobba med mig i 4 veckor, NOT! Haha!

Nu ska jag kolla efter någon skön film att kolla på.


Första kvällen i napa :(


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0