When i say ayia, you say napa!

Alltså, jag kan fortfarande inte förstå att jag är hemma i skitsverige. Ayia Napa var helt fucking underbart, och tro mig, vi ska tillbaka!
Skulle jag gå igenom dag efter dag vad vi gjort och hur roligt vi har haft så skulle jag behöva skriva en självbiografi, så ni får helt enkelt nöja er med lite bilder och en mening: ÅK DIT SÅ FÖRSTÅR NI!
Vi har träffat så mycket fantastiska människor, ätit underbar mat och festat 7/7 dagar irad. Vi har mått som as, det har varit intriger men fortfarande, åk fucking dit.

Kom ju hem igår morse typ, så sov väl fyra timmar innan jag gick upp runt 12 tiden. Mötte sedan upp Liza för att gå och käka en pizza (för en gångs skull, gud som jag tjatat att jag ville prova det där nere men det blev aldrig av!) och sen kollade vi på film och bara softade. Var skittrött igår verkligen, men inatt har jag fått sova ut lite. Men håller fortfarande på och vilar upp mig efter tokhostan som man fick där nere och snorandet.

Ska laga mat nu så skriver väl antagligen mer sen, nu är bloggen igång igen så keep in touch!

 








Vi väntar fortfarande på alla kamera bilder men ni får nöja er med dessa så länge!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0