Dålig update igen!

Jag vet att jag suger på att uppdatera, men jag kan göra er lite gladare med att säga... jag kommer inte ens uppdatera ett skit på en vecka till hihi. Jag drar på rehab-vecka imorrn och umgås med havremoppar och badar from imorgon till fredag.
Det har ju vankats alkohol sen i tisdags typ, igår var sista droppen. Ska hålla mig fram till midsommar, hehe. Anywho, har bara jobbat i helgen o softat uppe hos Jennifer igår som firade sin tjugo års dag, stor tjej nu!
Håller på och tvättar fortfarande för att ha kläder som räcker i en vecka, dock kommer jag bara kuta runt i bikini för att bygga på brännan. Ni som har min facebook kommer att se bilder förmodligen, men jag orkar inte blogga och skit, det får bli när jag kommer hem. Om jag inte försöker mig på mobilbloggning, men som sagt, vi får se!


Mysig sommar dnb, nostalgi.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0