Måndag - avfärd!

Håller på o packar för fullt, väntar på att det sista ska torka lite så jag kan stoppa ner skiten i väskan. Packar alltid som om att jag ska vara borta i ett halvår, men då har man alltid mycket att välja på i slutändan. Dock blir det ju jobb varje dag så blir ju samma arbetskläder där sen åker bara bikinisarna på när man kommer hem.
Blir väl förmodligen en grillkväll idag, ska försöka fiska lite. Det är typ det första jag gör när jag anländer dit. Springer ner till bryggan direkt och står där en stund med kastspöt, it's relax dude.

Menmen, ska väl försöka uppdatera när jag får chansen, men jag lovar ingenting!
SHUS!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0