Tisdag

Jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg. Det är inte så att jag väljer att skriva som vissa fjortisar som att min blogg vore min dagbok och ba "TJA TJA BLOGGEN", för det är väl knappast bloggen jag skriver till, utan till er.
Ligger och funderar på om jag ska ner och köpa hårfärg nu eller sen. Känner mig för lat för tillfället för att knata ner.
Det ska ju friseras idag och det ska trimmas ben haha. Provade lite på ankeln, och Ida, jag säger bara en sak, det är typ värre än att gadda sig så vi får tänka över detta två gånger innan vi gör nåt.

Imorrn är det sista dagen på jobbet också innan semester, kommer väl vara på moln pga det. Fast sen så kommer ni inte höra av mig på en månad typ.
Kommer eventuellt bosätta mig i solna då också i två veckor, hoppas hoppas.

Men men nu ska jag väl försöka göra något åt det här slappandet.


Denna leksak hittade jag i pappas friggebod när jag var där.
Kanske lånar den någon vacker dag när man lessnar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0