I hate, you so much right now.

Jag vill inte se ditt face, men ändå är det någonting som lockar av att se dig vara så skarrig, risig och pinsam när du inte vet om det själv.
Det är fortfarande samma människa som jag pratade om förut. Det är en tjej, nu vet ni det. Det är en tjej som jag har högst upp på min mordlista. En människa som jag kommer krossa med mina bara ord för att sedan krossa henne fysiskt.
Kommer aldrig förlåta en sådan händelse en gång till i mitt liv. Aldrig mer ska jag leva i sån lögn igen. Ljög för mig själv och alla andra.

Du är den där tjejen som alltid kommer att reta gallfeber på mig. Den som jag knäpper först när jag skaffar min ak47, den som jag kör över först när jag haffar bil osv. Fly för livet om du ser mig, fly för guds skull. Du kommer alltid ha helvetets åskmoln bakom din rygg, så länge jag lever på denna jord.
Seriöst, ursäkta denna vidriga svordom, MEN FUCK YOU DIN FETA JÄVLA GRIS, JAG HATAR DIG OCH KOMMER ALLTID GÖRA DET DITT ÄCKLIGA VIDUNDER, DIN RISIGA HORUNGE, SKULLE INTE ENS PISSA PÅ DIG OM DU BRANN OCH KOMMER LÄGGA DEN FETASTE SNORLOBBAN PÅ DIN GRAV, puss mullunge.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0