Mjaumjaumjau

Sjukt, vaknade kl 14 idag. Ofta ingen väcker mig? Som om jag kommer kunna sova ikväll när jag måste sova tidigt eftersom att jag börjar 7 imorrn haha.
Holy cow säger jag bara!
Sitter förövrigt i turban och morgonrock och dricker kaffe. Vanligt kaffe för en gångs skull, dock är det för att det inte finns några puckar kvar haha. Men vanligt kaffe är fan gott det med, bara jag och mamma som är bortskämda och inte låter våran gamla perkulator komma fram lite då och då och rasta sig lite. Nä, kaffemaskinen har satt sina spår märker man ju. Jag kan ju erkänna att jag har spetsat mitt vanliga kaffe med skummjölk...

Nåväl, nu ska jag kle på mig och föna mitt prinsesshår.


Gamla hederliga perkulatorn.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0