Natti

Dagens planer blev typ inställda. Blev ingen träning, motivationen slocknade. Men jag städade iaf mitt rum! Har bara legat i min säng halva dagen typ, förutom när jag städade rummet. Sen kom bebis och då blev det full fart.
Satte på mig chillkläder och mötte Marce med Akillez/s (?) med bebis så gick vi en liten runda, sen gick vi hem till Daniella och kollade på "The Other Guys". Har velat se den men det är så tråkigt att kolla på film själv så har inte pallat tanka den. Men fyfan vad rolig den var, garvade rätt mycket haha. Ni som inte sett den, se den!

Borde egentligen sova, men jag är inte trött för fem öre. Ska ju som sagt upp 04:20... Men men, har pallat det förut så det är inga probz. FÖR SEN ÄR JAG LEEEEDIG! Till måndag... sen är det köttarvecka, jobba mån, ons, tors, fre, lör & söndag!

Blev plötsligt också på så dåligt humör. Gick in på en viss persons blogg av en slump och såg dennes fula tryne som ger mig flashback så det bara visslar om det. Jag hatar denne person så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Må denne person inte möta mig i en gränd, kommer förmodligen go zelda on that person. Det är typ såna här moments man önskar att man var en riktig brutal diktator som skiter i allt och bara dödar, för skojs skull. Må gud vara med dig den dagen jag ser dig. Feta lilla stycke, ska köra över dig med en åkergräsklippare 22 gånger. Så ska jag ha klackskor, en fin klänning och en dry martini i ena handen bara för att det ska se lite finare ut.

Men men, nu ska jag försöka sova till Bebis snarkande. God natt.

Kommentarer
Postat av: H

"kommer förmodligen go zelda on that person" hahahah, du e så jäkla skön :')

2011-03-24 @ 08:54:51
URL: http://hilluus.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad ska du hitta på idag?:)

2011-03-24 @ 10:34:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0