Slitage

Gårdagen (fredag): Var först på Koh Pangang med Marce, skiiiiitmysigt ställe. Fast nästa gång blir det middag där och inte bara öl. Efter det så åkte jag själv och mötte upp Nickis, Marek och c.o för att åka till odenplan (tror jag det var, minnet är kort) och efter det åkte vi till Östermalm eller nåt haha.

Idag: Varit hemma, softat, träffat Linus som var en stund i Bålsta för att vänta på bussen mot Enköping, sedan gick jag och köpte lite godis och tog med mig Coco upp till Ida. Kom hem för inte så länge sen, tänkte koppla in datorn i tvn nu och smälla på en film och försöka decka. Börjar känna att halsen börjar strejka, får fan hoppas att det är falskt alarm med tanke på jobbveckan som kommer nu.

Natti tidiga lördag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0