The Walking Dead

Ja jag vet att jag tjatat om den serien, men nu har äntligen Liza sett den med så nu har jag ännu en till att snacka med det om. Fast nu längtar jag ännu mer till säsong 2 kommer efter att ha sett säsong 1 (för typ 3e gången) nu med Liza. GOD DAMN YOU som tvingar mig att få vänta eeeeenda till.. wait for it... NOVEMBER...

Anywho, blev tyvärr inget jobb för min del idag. Var så jävla risig imorse, jävla förkylning man åkt på! Perfekt tajming också... Har legat exakt heeeeela dagen i sängen och köttat Tre Kronor, och guess what? Nu har jag sett klart alla säsonger... så nu är jag väldigt ledsen. Vad ska jag nu titta på innan jag ska sova eller när jag har astråkigt? Funderar på Rederiet haha. Men men, we just wait and see.
Hoppas på att jag mår bättre imorrn så jag kan jobba resten utav veckan. Och hoppas att svullnaden på mitt jävla öga också lägger sig, för snart sliter jag ut det och trampar på det. Det gör så fruktansvärt ont varje gång jag blinkar.

Men men, nu ska jag titta på denna veckas avsnitt av Solsidan (avsnitt 9 dvs). Blev sugen på att kolla på det när jag pratade med Sandra, hon sa att det var roligt och då kan jag bara inte vänta tills det blir söndag igen...


En "brud" tagen ur The Walking Dead.
Men jag och Liza diskuterade om att det är ju ungefär sådär man känner sig när man är otroligt bakis.
Risig, lite svullen i ögonen och JÄVLIGT torr i käften.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0