Varmt

Fyfan, ligger typ och svettas för det är så varmt. Datorn bidrar nog ganska rejält med sin fläkt på benen men tét gjorde nog sitt också. Vill egentligen slita av mig täcket men min kropp är förlamad typ. Jag får helt enkelt låtsas att jag befinner mig i sahara!

Imorrn är jag ju som sagt ledig. Men jag vet inte vad planen än är, har en liten plan men får se om det blir av. Vill träna, men då vill jag ju träna med någon också, och alla jobbar imorrn så får se hur det blir. Ska kolla runt lite bland tjejerna!


Mina nya grabbar.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en egendesignad almanacka från personligalmanacka.se.

kika bloggen för mer info:)

2011-03-21 @ 14:56:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0