YO!

Kom hem från jobbet för inte så länge sen. Blev inte mycket sömn inatt och klockan stod som vanligt på 4:20 dem dagarna jag börjar 7. Fucking murdadag. Men nu är jag äntligen hemma och chillar. Dock ska jag upp runt samma tid imorrn, ååh döda mig. Ledig fredag sen jobb lördag och söndag. Börjar bli som min bror, arbetsnarkoman.

Anywho, Jennifer och Frodo kommer senare. Fast denna gång ska även Jennifer sova kvar. Fyfan vad jag ska "råka" väcka dem imorrn bitti, muahahaha.
Blir puss och gonatt efter 21 ikväll känns det som haha. Är så fucking paj i skallen just nu.

Hmm... dagens uppdrag: eventuellt färga hår? Får se.


Ibland vill min bror vara fin :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0