Fredag, två dagar kvar!

Har precis smällt i mig lite frukke, väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan förbränna lite extra medans jag gymmar. Ska gymma med lilla Merre, sen ska jag hem, duscha o upp o möta Ida i centrum för att ta oss till Jennifer där det är babysittar time, WOHO, jag älskar barn, fast dem älskar aldrig mig. Förutom Dante, han verkade tycka om mig sist iaf, när han till och med skrattade som mig, åh ♥.
Anywho, Jennifer ska även färga mitt hår så jag blir fin tills imorrn då jag ska fira mig själv en dag för tidigt. Men vem vill/kan dricka bärs på en söndag när man jobbar måndag liksom, så vi köttar imorrn. Vad som händer vet jag inte än, vet bara att jag ska käka med familjen enligt min storebror och sen ska jag väl ut o härja. Ska kolla vad Pri gör också eftersom att hon och jag fyller år på samma idag, tycker fortfarande det är helt sjukt! Dock är jag äldre än henne.. hehe.

Men men, nu blev kaffet klart, ja jag får lov att dricka perkulator kaffe nu när det inte finns några puckar för tillfället, men det kommer nog hem några snart hoppas jag. Annars kirrar jag det fan själv.


Mitt framtida barn.
Jag kan inte sluta hetsa om den här, jag fattar inte vad jag sysslar med!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0