Fredag!

Jag har tydligen inte uppdaterat på 6 dagar enligt Nickis, kände att det kanske är dags nu. Har jobbat heeeela veckan förutom i tisdags då jag spenderade dagen i Rålis med massa skönt folk och gick även min första bolaget runda! Grattis till mig igen hehe.
Imorrn är det flytt till åbergs som gäller, nu skiter jag i pundar-mansängen. Dock kommer jag nog inte bo där så länge om planerna håller i sig. Mer om det sen om det sen OM det blir eventuellt...
Har precis käkat middag typ, köpte färsk tortellini med ost och skinka i, med min älsklingspasta sås "Parmesan o skinka", rörde ihop lite snyggt och nu är jag som en strandad jävla val. Blir ingen sovmorgon imorgon inte. Fan VAD SKÖNT DET SKA BLI ännu en gång.
Men det bästa är ju att jag kommer bo över min bezta ven. Åh vad vi kommer ha det mysigt.
Ska förbi bolaget imorrn en snabbis o köpa lite skumpa så man kan ta sig ett glas på den nya balkongen. Mumma!

HE'PÅ'ER!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0