Måndag

Jag trodde att jag skulle få softa fram till min 4 veckors jobbande, men icke. Såklart så ska jag vara kvar i två veckor till innan mitt softeri börjar. Visserligen är det cash så jag klagar väl inte. Det får man egentligen inte göra, jobb är jobb och det är verkligheten. Dock kommer ångesten krypandes när folk säger "Lina, du vet att du ska jobba i 50 år till va?" JA JAG VET DET, sluta påminn mig, mitt liv blir inte lyckligare utav den meningen var och varannan vecka haha. Dock får man ju räkna bort alla år man ska slösa på någon knodd eller så, om man får för sig att göra mamma till mormor en vacker dag, men det dröjer ju några år.

Imorrn är jag iof ledig, sen är det jobb veckan ut. Tror jag och Lillan ska ta en hel dag imorrn. Bara softa, kanske fixa en hemlig grej, får se hur det blir med den saken dock, läcker inte ut något om det inte händer något!
Annars blir det chillmode på hög jävla nivå kan jag tala om!

Håller på och tankar "Min låtsas Fru", Lillan sa att den var bra så vi får väl hoppas på det då, den är strax klar. Frågan är bara om jag orkar se hela eller om jag kommer tvärdecka. Ska försöka gå upp skapligt imorrn eftersom att jag börjar tidigt på onsdagen, sjukt onödigt att sova ut om man börjar tidigt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0