Natt

Har fortfarande inte stängt ner allt skit och satt på filmen. Ligger bara och funderar på massa konstiga saker hela tiden. Jag undrar varför vi läser bloggar t.ex, bloggar som ägs av personer som vi inprincip avskyr. Jag gör det, du gör det, alla gör det.
Fast ibland är det inte bra att göra det, och ibland är det bra. Nu snackar inte jag om toppbloggare, utan om "vanligt" folk som bloggar. Inte mina vänner, inte mina bekanta, utan folk runt omkring en. "Dem andra", som jag kallar dem. Dem som skriver sjukt onödiga saker, dem som avslöjar sina privatliv för mycket och inte fattar det, dem som ser sin blogg som en dagbok. En dagbok är något du lägger under kudden och inte publicerar offentligt på en hemsida.
Vissa publicerar bilder som dem inte skäms för, men som andra skäms för, åt dem. Wtf dude, vafan ere som händer egentligen.
En tar kort på sig när den grinar (WTF VEM GÖR DET, ATTENTION WHORE, ingen vill se dig röd som en gris), en annan är stor som ett hus och ska ändå sitta och visa halva bröstvårtorna (förlåt, jag menar fettet!), den ena posar så den nästan liknar Kissie (ÖÖÖÖH pinsamt), den andra leker emo (gå och dö...)

Varför läser vi just dem här bloggarna är en stor jävla gåta för mig. Jag säger inte att jag är nyfiken på deras liv, come on jag känner dem inte ens, utan jag vet vilka dem är och hur dem är, det är bara någon jävla dragningskraft som man får för att se andra göra bort sig, vilket passar utmärkt för mig eftersom att jag är skadeglädjen själv.

Känner ni igen er? I know you do!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0