Natt

Jag måste verkligen bli bättre på att blogga, och jag måste skaffa fotoscape igen så jag kan göra mina bilder lite roligare. Jag har ju faktiskt min nya kärlek, min iphone, nu så det ska bli förbättring med bilder. Jag eller rättare sagt Coco råkade ju ha sönder kameran (min brors...) så det har blivit fattigt med bilder på senare tid, sen måste jag skaffa ett fucking minne så jag kan överföra alla gamla bilder från mammas dator till denna. Jag kan liksom inte sitta med ett litet usb minne på 2 gb, det kommer ta minst ett år att överföra allt skit isåfall, så måste spana efter en hårddisk att fixa skiten med.

Anywho, dagen som har varit har varit chill. Började med att tvätta lite på morgonkvisten innan jag och mamma åkte o handlade lite mat och så. Loppan följde med upp hit och chillade en stund sen och käkade med oss! Sen gick jag ner till centrum ännu en gång och mötte upp tjejerna för att agera frisörsalong hos Simon och Merre. Det är verkligen så skönt att alla bor så nära varann nu haha.

Men men nu ska jag slänga på american dad, ska ju upp tidigt imorrn för att fixa lillans födelsedagsfrukost hon ska få utav mig! Grattis ännu en gång min lilla pärlski. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa Instagram på Iphone. Kanon!

2011-05-20 @ 11:55:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0