Onsdag

Vaknade runt 13:15, bra jobbat där Lina återigen. Dock så är jag ju ledig, men ska ju upp tidigt imorrn eftersom att jag börjar sju så kommer väl somna relativt sent idag, men det sket man ju i.
Har pillat på bloggdesignen och detta är allt jag orkar komma fram till idag, jag ska ta tag i det där i ett senare kapitel, har inte så jättebra tålamod sen är jag inte världsbäst på design, men jag försöker iaf haha!

Idag ska jag och Lillan ha myskväll, vi ska kolla på Trassel (igen, men lillan har inte sett den och jag har bara sett den en gång så för mig kvittar det för den är så bra!). Sen blir det väl puss och gonatt efter det förmodar jag haha.
Jahopp, efter imorrn kan man väl säga att jag går på semester, kommer bara jobba helger nu i en månad fram till juli då jag och Olle ska kriga i en månad, jobba 6/7 dagar i fyra veckor... men cash is fucking king så jag skiter i!

Men men, nu ska jag väl göra nåt annat och invänta Lillan som kommer hem snart. '


Slänger in en bild på lilleman och merre, ni har ju sett alla bilder jag har än så länge!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0