Söndag

Var som sagt på skrattstock igår, det var nice. När jag kom till orten igen så träffade jag på grabbarna grus som skulle till stan men ångrade sig och ville till rilles istället så hookade dem, men när vi sen stod i kön in så ångrade vi oss i sista sekund, eller aa Robin och Merre gick in och resten gick till shell haha.
Sedan blev det hemgång, fyfan vad jobbigt det var, såna kvällar man önskar att man bodde kvar i knarkarmansängen, men men!

Idag ska jag inte göra någonting och har inte gjort ett jävla skit heller. Jag och brorsan ska kolla på Toy Story 3 senare när han vaknar vad jag vet. Fast kanske ska lura ner den där saten till centrum så jag får handla min glass innan.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0