Tisdag

Började morgonen med att försova mig, bra jobbat där Lina! Skulle gå upp halv 5 för att hinna vakna till innan Benne skulle hämta mig 5.30, när vaknar Lina då, jo 05.05 istället. Snacka om att jag bokstavligen talat, f l ö g som Buzz Lightyear till toan och praktiskt taget slängde på mig sminket. Men men, Benne slapp iaf vänta på mig eftersom att jag stressade sönder haha.
Jobbade 7-15, åkte hem, mötte lillan en snabbis sen kom mami o hämtade mig i centrum pga regnväder haha. Städade rummet och fixade iordning det sista sen tog jag med mig Cocobus och mötte Ida efter jobbet. När Ida gick in till sig för att äta mat gled jag över till grabbarna grus (Merre och Simon) och softade där en stund. Kom hem runt 21 och sen dess har jag legat i sängen o softat.

Imorrn ska jag följa med mami på en massa ärenden, sen ska jag möta Ida för att köpa lite käk, så ska vi laga middag här, kolla på film och mysa. Nu är det bara en dag kvar..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0