Trött!

Typ torsdag, man kan kalla det fredag redan. Har jobbat idag, sedan var det raka vägen hem och packa ner rummet. Gick på en timma typ, skönt att få det gjort. Sedan gick jag till Liza för att kolla skräckis. Och den va fan lite halvvidrig, men ändå konstig. Ibland kunde man tro att den va gjort på 80-talet men ibland inte. Skum film!

Efter den så kolla vi lite how i met your mother, sen blev det hemfärd. Så nu ligger jag här och funderar på om jag ska kolla på family guy eller american dad, kan inte riktigt bestämma mig. Har inte hunnit tanka nåt annat skit heller.
Imorrn ska jag (Jennifer) iaf fixa mitt hår inför mitt firande så jag iaf ser mindre risig ut i barret. Eller ah, hon ska färga skiten iaf, utväxten är inte vacker nu.

Sen vill jag ge Liza ett stort, varmt och hjärtligt VÄLKOMNANDE tillbaka in i bloggvärlden. YES! (Som Ove Sundberg när han får sina premieobligationer!)

Kommentarer
Postat av: liza

Hahaha! Tackar tackar.

2011-05-06 @ 20:11:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0