Åååh.

Vaknade av mig själv runt halv tio. Fråga mig inte varför, har inte sovit särskilt bra i helgen med tanke på att jag har behövt gå upp innan kl 5 varje dag. Men men, råkade ju decka rätt häftigt igår iaf. Först somna jag till, sen vaknade jag utav att brorsan knacka på fönstret, så gick upp och öppnade, sen slog vi igång Johan Falk, och efter ett tag somnade jag igen. Så idag vaknade jag i min onepiece, sminkad och toffs på huvudet (inte bra!), tv:n lös blått för att datorn hade gått i viloläge och min lampa i fönstret lös, haha. TRÖTT TJEJ.

Hur som helst, nu ska jag göra mig iordning för att sen åka med mamma till SÖS och kolla på våran älskade lilleman, jag kommer köra på vattenfast mascara idag, inge snack!

Hejhejhejhejhejhej skriver sen igen kanske!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0