Fredag!

Just nu sitter jag och torkar mina naglar som jag precis har målat. Jag är alltid en sån som kommer på saker att göra när jag precis har målat dem, så dem fuckas alltid. Det är så exakt varje gång. Men nu jävlar ska jag bannemig sitta still i tio min. Att jag skriver gör ju inte så mycket eftersom att jag använder fingertopparna liksom. Men det händer väl nåt snart skulle jag tro.

Ska snart platta håret och göra mig iordning för att möta Ida och dra till Solna C för att handla lite shit tills ikväll. Ser ut o bli potatisgratäng med kött o sallad. Det är riktigt nice! Eftersom att det är jag, som alla andra gånger, som kommer få agera kock tänkte jag göra en liten specialare med köttet hehe.

Anywho, nu ska jag fortsätta sitta helt stilla och vänta på att naglarna ska bli klara haha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0