Haha

6 dagar sen jag skrev, helt otroligt att min statistik håller sig på plats. Förlåt, jag vet själv hur frustrerad man blir för att ingen annan har hunnit bloggat osv. Men jag ska försöka bättra mig nu. Men det har liksom inte funnits nåt att skriva om som kan vara intressant. Vad vill ni veta, att jag jobbat hela helgen och det första jag gör när jag kommer hem är att slå på Rederiet och försöka somna till det? Eller att jag nöter The Sims 3 TILLS jag ska kolla på Rederiet haha.
Men nu i veckan ska jag va på jobbet på onsdag och torsdag, så då har jag ju massa tid att döda i veckan, woho.
Nä men ska väl försöka göra nåt vettigt, jag får ju äntligen börja träna idag. Ååååååh va skönt det ska bli! Har ju inte tränat på ca 3 veckor pga förkylningen. Men nu ska jag kötta varje dag stenhårt innan jag drar till Solna, där kommer det nog bara bli promenader med Ellabus istället för gym. Men det är lika bra det, det är bra att variera. Sen så finns det ju även ett motionsband där, så då kan jag gå och kolla nån rulle samtidigt, perfa!

Anywho, ni kanske undrar varför jag skriver vid den här tiden överhuvudtaget? Jo för jag vaknade 08:50 av den där nedrans zombiedrömmen igen som jag har till och från haha. Det är fan helt sjukt att man kan drömma inprincip samma dröm flera gånger. Visst att det är lite extra vidriga tillägg i varje "ny" men ändå. Börjar bli rätt trött på det nu, man vaknar och tror att man ska utrusta sig som Tomb Raider i egen hög person, måla streck på kinderna och tro att man ska ut och agera virvelvind med svärdet. Fast det hade ju varit något iof.

Nu ska jag göra lite äggrfukke och ta en kopp kaffe till. SHU'S!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0