Kvällish

Ligger i sängen med morgonrock och turban fortfarande. Dags att ta bort turbanen och hoppa i nattskjortan o sussa snart, en annan ska ju upp 6 imorrn bitti för ett onödigt personalmöte från 8-11 :)

Anywho, det blev ingen tandläkare. När jag kom dit så sa dem att dem hade klantat till det och att jag skulle dit IMORGON halv två istället. Jävla tur att jag hinner hem från jobbet tills dess. Sen ska jag träffa lillan på hennes rast också osv.

Har precis käkat äpple med vaniljkesella så nu kommer jag sussa gott. Fan vad det mättar!
Men men, nu ska jag förbereda sussandet, dvs koppla in datorn i tvn och slå på reddan! WOOP!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Cathi

KOLLA BLOGGEN !!

2011-11-18 @ 17:05:38
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0