Måndag!

Vaknade runt halv tio av att loppan ringde o väckte mig haha, inte beställt denna gång dock! Fattar inte hur den människan kan vara så morgonpigg utav sig... en annan hade ju precis blivit lite ledig o vill sova ut, men ne! Men det var lika bra, har röjt upp lite, dammsugit o fixat.

Har precis gjort mig iordning för att åka iväg till bror för att besöka lilleman. Har även suttit i videosamtal med loppan större delen av dagen haha. Även fast hon och jag suttit o babblat i luren på andra håll, men bara vi har varandra nära, känns som att hon är bredvid hela tiden, då behöver man ju i stort sett inte ses haha! Nerå, men loppan kanske kommer hit på onsdag och sussar över till torsdag :)


Såhär ser det ut när vi har videosamtal, klickar ju förstårs ner när jag skriver nåt men ändå!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0