Softa, tjäna pengar.

Äntligen fick jag vakna efter kl 10 en dag, usch så skönt att sova ut en dag. Dock var det för att Marek höll mig vaken igår på facebook haha. Anywho, vaknade runt halv 12, gjorde kaffe, käka frukost och slängde in första tvätten i maskinen. Tänkte tvätta allt nu så allt är klart tills imorgon när jag ska bosätta mig i solna i två veckor, FETT SKÖNT. Så nu ska jag hänga andra maskinen, och jag har redan bytt sängkläder, dammsugit, skurat och dammat rummet. Fett skönt. Nu är det bara gymmet och walking dead med Liza, sen dusch och hopp i nya sängkläder.

Åh jag kan inte sluta titta på bilderna på lilleman, jag är helt fast. Han är ju så djävulskt söt. Tittar på dem hela tiden, har ju även en bild som bakgrund på ifånen haha. Längtar till jag får träffa lilla familjen igen! ♥

Men men nu ska det hängas tvätt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0