Kvällskvisten

Såg precis klart SATC filmen, det är ju bannemig lika bra varje gång! Åh man blir så glad av den.
Har ju som sagt fortfarande bara legat i min onepiece hela dagen, en riktig slackerdag. Eller rättare sagt, två slackerdagar. Men det är ju som sagt slut på det nu! Imorrn börjar köttarträningen. Fast innan ska jag iväg på hemligt uppdrag i jakan, sen ska jag och Liza träna när jag kommer tillbaka! Fixade mitt nya kort i veckan, jag sumpade ju det när jag var och snurrade någonstans med Nickis haha.

Anywho, nu väntar jag på att mitt jersey shore avsnitt ska bli klart, sen ska jag försöka sova!
Blir ju väckt imorrn av min personliga väckarklocka - Loppan!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0