Tisdag

Idag gick jag upp klockan 9, bad Nickis ringa o väcka mig idag innan hon började jobbet. Hon snackade mig vaken. Då studsade jag sedan upp, gjorde kaffe, kokade ägg och slängde in en tvätt. Sen tände jag lite ljus och kollade på c/o segemyhr, som vanligt!
Sedan var det dags att rulla mot ikea med mamma, brorsan och hans lilleputt. Blev en jävla vända där haha. Sedan blev det ett stopp på rusta och jysk. Fick allt som allt med mig: en ny kudde, en lampa, påslakan och TRESemmé schampo + inpackning.

Nu har jag precis dragit i mig en proteinshake, lagom och bra tills jag ska dra o träna. Dvs om 20 min typ.
Sen ska jag hem och prova mitt nya schampo, slänga på mig min nytvättade onepiece och vänta på att jag ska sova i mina nya påslakan. ÅÅÅÅÅH vad nice alltså. Och självklart kolla på segemyhr!


Coco fick även sig en ny råtta. Det är bara hennes råttor som hon inte sliter sönder eller tuggar på, hon springer bara runt med dem i munnen och leker med dem, haha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0