Tisdag

Hojhoj! Idag började min dag 09:20! Skulle egentligen ha gått ut o på PW med Loppan som telefonsällis, men stackarn är inlåst i sin lägenhet så hon kan inte gå ut förens hennes man är hemma igen, och då är hon redan o jobbar så det blev ingen PW idag. Hade ingen lust att gå ut o gå "själv" heller med tanke på att jag har dragits med att någon gång städa mitt rum. Så gick ut med hundarna, slängde in en tvätt, diskade och städade mitt rum. Och var klar redan kvart över 11. Fett skönt, vid den här tiden brukar jag oftast vakna om jag inte ställer klockan, och nu har man redan hunnit gjort en massa!
Dock vet jag inte vad jag ska göra tills Liza kommer hem, dvs träningsdax. Kanske ska tanka en film eller något. Måste hinna laga mat i tid också. Tänkte steka kyckling, slänga in den i ugnen och göra en gooood sallad till. Får se om mami kommer hem så hon också kan äta med mig!


6 DAGAR KVAR!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0