Ur listan!

Dag 5En tid då du tänkte avsluta ditt liv.

Men herregud, det var väl det löjligaste jag hört! Jag? Självmordstankar? I helvete heller. Jag lever ju förfan för att tracka andra och driva folk till vansinne.
Visst att man har tuffa tider i sitt liv någon gång, men gör man det inte till nått bättre och bara går runt och tjurar o deppar dygnet runt så kommer ju förfan ingenting lösas? Och defivinitvt inte utav avsluta sitt liv.
Det är så grymt egotrippat och respektlöst mot släkt och familj. Ska jag vara ärlig, så förtjänar den som begår självmord en spottloska på sin kista än ett gäng rosor. Jag skulle aldrig i hela mitt liv förlåta den som begår självmord i min närhet. Jag vet faktiskt inte ens om jag skulle gå på begravningen. Det finns ingen anledning? Varför vill man gå på någons begravning som praktiskt taget har spottat dig i ansiktet istället för att be dig om hjälp om livet sakta går ner?

Och en sak till.. ni som håller på där ute med att cutta handleder och fan och hans moster. LÄGG AV! Jävla attentionwhores. Serious, tänk om allt helt plötsligt vänder och du ska gå med dina 1370 ärr på armarna på nån fin middag? Mmm mysigt, skulle nog ha spytt ner mig själv om jag sett något sånt när jag satt och åt.

Lägg ner, självmord är INTE det nya svarta. Däremot kyckling!


Fett snygga armar, schyst om man ska ha en klänning till i sommar :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0