Ur listan!

Dag 1 – Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet.

Jag har som alla vet, ingen relation. Jag har däremot haft en låååång relation i 4 år, den första och sista (om jag fick bestämma). 
Jag avslutade förhållandet förra året innan min student, eller en break ledde till slutet. Så jag har väl varit singel sen dess. Jag trivs absolut med det, man får mer tid till annat. Men vissa dagar så tar det emot utav bara fan. När man vet hur mysigt man kan ha vissa dagar då man inte gör något så känns det! Men det är också skönt att slippa all skit som man är med om i ett förhållande. Dvs svartsjuka, bråk, onödiga tjaffs osv.

Mitt singelliv går ut på att göra saker jag tycker är kul eller som jag inte hann med pga planer osv i förhållande.
Som nu, så har jag bestämt mig för att träna varje dag och skippa kolhydraterna. Lycka till med det om du tränar, jag vet EN, men i ett förhållande så går man oftast upp i vikt pga alla "mysiga hemmakvällar" som var typ VARJE dag med olika kolhydrater i.. mängder! Varför är det så? Man är typ tvungen till det, det är som en oskriven regel!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0