Återigen till den här jävla söndagen igen.

Ligger och slökollar på south park och typ fejsbookar. Men det suger. Funderar på att ta bort den där skiten, så jävla onödigt egentligen. Fast skulle jag inte ha facebook så skulle man få sprida bilder och sånt shit via min blogg. Och det skulle ju bara bli en himla sörja av allt det, men men får fundera ut hur jag ska göra.

Har förövrigt inte gjort ett skit i helgen, jobbat fredag, lördag och söndag. Bara en jävla tur att man jobbar med Olle som fått stått ut med mitt skit hela helgen haha. Anywho, imorgon kanske det blir lite roligare iaf. Eventuellt så ska jag möta upp Olle (4e dagen irad han får stå ut med mig, fast det var ju faktiskt han som frågade!) i stan och tjacka burkar och dra o famea nånstans. Men vi får väl se vad humöret och vädret bjuder på. Skulle egentligen ha skissat upp något idag, men jag orkar inte. Får göra det imorrn vid frukosten om det blir något äventyr så att säga.


Vänstra hörnet!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0