Måndag

Måndagen levererade regn = inte vara ute = skitdag. Dock åkte jag ner till Loppan runt tio och softade med henne tills hon skulle åka och jobba, sen gick jag till lillans jobb och då skulle hon precis ha rast så då stannade jag en timme med henne innan jag knallade hem. Och sen har jag bara varit hemma hela dagen och softat.
Lagat lite käk, kollat på tv med mamma och lite sånt shit.

Imorgon blir det fika med Cathi och sen äntligen få spendera tid med Liza, som tror att hon är någon slags hollywood fru och är uppbokad VARJE gång man frågar om hon vill göra nåt. Men imorrn, då jävlar blir det skräckistime och mys. Får väl se om Max dyker upp också, frågade om han skulle joina så får väl se om han kommer eller ej.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0