Måndag

Idag har jag gjort... ingenting. Började dagen med att laga en varsin omelett till mig och mamma till lunch. Drog en dusch, åkte ner till centrum för att handla med mamma och plocka upp Loppan samtidigt. Hon var väl här nån timme innan hon gick hem igen. Lagade även middag till mig och mamma, som bestod av den otroligt goda kycklingpastan. Otroligt lätt att göra och den är jävligt god.
Sen gick jag ner till centrum (igen) för att möta Robin och hämta biljetterna inför kryssningen på onsdag, en liten hejdå-kryssning för grabbarna Peter och Tobias som lämnar landet inom en snar framtid för att skapa en ny framtid i Australien! Ska bli kul men samtidigt ledsamt ofc, kommer ju inte få se dem på ett bra tag!

Anywho, tänkte börja förbereda mig inför bingen eftersom att det är jobb imorrn. 9-19, wooow.
ShUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS.


Min lilla prinsessa helt liten.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0