Tisdag

Vaknade som vanligt av att Loppan ringer och väcker mig, VARJE MORGON. Hon tjattrar tills jag inte kan somna om igen och då är det lika bra att gå upp. Finns fan ingen som är lika morgonpigg som den människan.
Som förra sommaren när Loppan bosatte sig hos mig, vaknade jag en gång av att hon inte ens låg bredvid, hon var borta och hade skrivit en lapp där det stod "Är och fikar med Rakel, drar bolaget påvägen hem ♥" HAHA, och en annan gång när jag vaknar av att hon står med två ben över mig och hoppar och säger "LINA VAKNA NUUU!" man ba hej jag somnade för 3 timmar sen men okej... hon är söt på sitt sätt, men sluta vara så jävla morgonpigg kvinna.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen möta Cathrine vid Åbergs för att ta en fika med henne. Vi har ju inte setts på aaaaaaaaaaslänge så det ska bli kul och träffa henne igen.
Sen blir det skräckfilmsmys hemma hos Liza, som jag har längtat!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0