Gonatt!

Mina ögon svider och skallen väger helt plötsligt 10 kg mer än vanliga fall. Jag börjar bli trött. Inte tvingat trött, utan riktigt trött. Det har jag inte varit på flera dagar. Dem här 4-5 dagarna har jag sovit som ett jävla arsle. Har snittat 2/3-4 timmar per natt, vilket inte är bra för hälsan eller träning! Det gäller att ta vara på sömnen när man vill träna o komma i form. Det gör väldigt mycket.
Känner mig alltid så jävla svullen när jag går upp utav väckarklocka, men när jag vaknar utan den så känner jag mig fit for fight. Sjukt det där!
Måste pallra mig till apoteket och skaffa insomningstabletter. Som Mattias på jobbet sa "en insomningstablett, en 7,2a så sover du som ett jävla arsle sen i 12 timmar, sen att du vaknar och ligger i fosterställning är en annan femma!" Kanske borde lita på Bittermans härliga "citat". Ska iaf fixas jävligt fort. Måste ju garanterat skaffa mig det om jag ska ge mig iväg på en liten tripp om en månad. Mer om det sen!


Tycker att SOA ska köra igång igen.. Nu ska jag kolla mina serier!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0