Helt färdig.

Ja, jag somnade 1 inatt, gick upp 4 för att tagga till jobbet runt 5. Sen när jag jobbat klart så åkte jag hem och taggade till gymmet direkt. Lika bra att få det gjort när man ändå är så nära. Men imorrn blir det träning med Liza igen!
Efter det drog jag in på ica och handlade wokgrönsaker. Blir kyckling och wokgrönsaker till middag för min del idag. Och även till matlåda imorrn, fyfan det är ju godast dagen efter när allt fått dragit ihop sig lite!

Nu sitter jag iaf nyduschad och redo för att laga mat, men bör inte äta riktigt än. Får softa lite till. Men jag sitter typ och nickar, är så jävla slut som människa just nu. Men jag _får_ verkligen inte babynapa, då förstörs allt. Bättre att jag somnar 20-21 än att sova nu och ligga vaken hela natten för att gå upp 4 igen liksom.


Finaste på nyår.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0