Tisdag

Herregud, kan nog inte beskriva känslan av att få vakna utan väckarklocka för en gångs skull. Satte luren på flygplansläge igår innan jag somnade. Sov som en stock hela natten. Jag sover bättre när den är på flygläge, sömnen påverkas då inte utav sms, samtal eller facebooknotiser. Då har jag inget att vakna för!

Ska snart hoppa in i duschen, vägen dit är alltid jobbig. Men när man väl står där inne så är det ju asskönt. Sen ska jag bara softa fram till att jag ska ner och träna. Blir jävligt lugnt idag med tanke på att mina ben fortfarade gör ont, måste gå förbi apoteket och haffa mer anti-inflammatoriska tabletter mot värken. Blir nog bara lite cykling och lite styrketräning istället. Allt går och träna om man bara planerar och vill.


Imorgon ska jag få pussa på min lilla stjärna, längtar! ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0