Torsdag & jag säger gonatt!

Har hållt igång sen 4:15 imorse men det är väl inget nytt. Jobbade över 4½ timmar också. Kom hem, hoppade in i duschen, gjorde varma koppen och la mig i sängen. Lika bra, gör ju fan inget annat. Börjar bli jävligt trött också. Ska sussa snart för imorrn kör jag 7-17 OCH så får vi ju inte glömma bort helgen, SOM VANLIGT!

Imorrn hoppas jag på att få träffa lillan någonstans för att catcha upp lite. Får se hur det blir dock! Men men, har inget mer att skriva nu, mitt huvud är som köttfärssås.


Aha, blev en annan outfit igår. Hittade en tröja på vägen dit. En fin Galvanni.
Jag och lilleman myste så mycket igår ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0