HAHAHA

Det är så kul att läsa småblondiners efterblivna bloggar ibland, skrattar ihjäl mig endast för att dem är så patetiska så det sjunger om det. Kan ni inte bara hoppa från balkongen eller dylikt, bara man slipper se er.
Det finns verkligen bloggar om allt nu för tiden. Efterblivna blondiner som trycker upp tuttarna och sminkar sig som katter i facet, småbarn som väntar egna barn fast dem inte är en dag äldre än tolv, folk som inte ens är 20 men tror att livet snart är över, modebloggar som är så jävla värdelöst och tråkigt osv, jag kan fortsätta i år och dagar men jag har inte tid.

Skärp er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snarare du som ska skärpa dig stumpan.

En liten psykologilektion just for you:



När en människa känner sig hotad av en annan människa; exempelvis om någon med ett gott självförtroende kommer in i rummet. Den här personen blir då automatiskt Alfahona/hane, och det människan som känner sig hotad gör då är att försöka hamna i jämnhöjd med alfahonan/hanen för att inte skapa oro i flocken.



Ett enkelt sätt att förklara det på är alltså; Du hotas undermedvetet av dessa blondiner. Kanske för att de har nått större framgångar inom bloggvärden än du. Det spelar inte så stor roll vad som är anledningen. Det du gör nu är helt normalt. Du handlar så som alla människor gör. Eftersom du känner dig hotad försöker du få den här personen att komma ner till din nivå, alltså ditt mentala tillstånd, genom att vara elak och få det hela att verka som en väldigt liten deal.



Gör la inget att folk läser hennes blogg?

Fokusera på din egen istället.

2009-04-25 @ 11:45:31
Postat av: ljzm

Haha lilla vän, jag står för att jag tycker att alla dessa blondiner är pinsamma, och det är inte bara jag som gör det ska du veta. Jag är bara en sån som inte sitter och trycker på det, jag skriver av mig istället. Och sen är det upp till dem som läser min blogg att tolka mitt inlägg hur dem vill. Men dem flesta som läser känner mig och blir inte ens förvånade att jag skriver en sån sak, det är oftast som en kul grej. Och du bruden, vågar du inte stå för det du skrev eller? Med tanke på att du skrev anonymt.

2009-04-27 @ 10:57:15
Postat av: Anonym

Jag är en pojke och jag har ingen blogg, hur gör man då? Kan skriva en annan persons bloggadress så du inte känner dig hotad.

2009-04-28 @ 12:57:43
URL: http://blondinbella.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0